Posada en marxa del servei telefònic de Mediació i Convivència

En moments com els actuals, que per responsabilitat ens hem de quedar a casa i col·laborar així en aquesta acció conjunta contra el coronavirus, es necessita més que mai que ens escoltin i que ens ajudin a vehicular les situacions de discrepàncies que poden sorgir. El Servei Municipal de Mediació i Convivència, amb el suport de Diputació de Barcelona, ha posat en marxa avui, dia 31 de març, una línia telefònica d’atenció comunitària, mediadora i de suport a la ciutadania i a les comunitats veïnals amb problemes de convivència arran del confinament.

Aquest servei té com a objectiu ajudar a escalar el conflicte i la tensió emocional, donant suport a la regulació emocional i la millora de la convivència.

 

Així, l’atenció telefònica va dirigida especialment a:

  • Veïns i veïnes, i les seves famílies, amb problemes de convivència arran del confinament.
  • Col·lectiu de Gent Gran, per escoltar-los i facilitar un suport especial amb la finalitat d’ajudar a la regulació emocional originada per aquesta situació.
  • Comunitats veïnals, amb molèsties i problemes de convivència.

El número de telèfon habilitat és el 602248761, de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. Fora d’aquest horari, es pot contactar amb el servei a través del correu electrònic mediacio@bdv.cat

En moments de confinament, us ajudem més que mai. Tot anirà bé.

 

 

Publicat a Destacats Etiquetat amb: ,